Kiemelt termék
Népszerű
Garanciális ügyintézés |
A javítás ideje függ a terméktől és annak hibájától. A javításokat Outlet termék esetén szaküzletünk, gyári új, sértetlen termékeinket a márkaszerviz végzi. Amennyiben a hibás terméket szaküzletünkben adtad le, a szervizelési idő megnövekszik a márkaszervizbe való eljuttatás idejével. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel.
TOVÁBBI HASZNOS TUDNIVALÓK, INFORMÁCIÓK
Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján az alábbi feltételek mellett 12 hónap jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük a termékoldalon. A beszállítók, gyártók a jótállástól függetlenül változó idejű garanciát nyújtanak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék szakszervize vállalja a garancia időn belül. Műszaki cikkek esetében ez a garancia általában 12 hónap vagy több, egyes gyártók pedig több éves garanciát is vállalnak.
Mit kell tudni a jótállási jegyről?
Jótállási igényedet a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheted. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg! Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
Mettől meddig érvényes a jótállás?
A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik, ettől számítva 12 hónapig érvényes outlet termék esetén, míg gyári új terméknél ez min. 1 év, de 2 vagy akár 5 év is lehet. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik. Csere esetén a jótállás újra kezdődik.
LEHETŐSÉG VAN A GARANCIA MEGHOSSZABBÍTÁSÁRA 2,3,4 VAGY 5 ÉV IDŐTARTAMIG! EZT AZONBAN CSAK A VÁSÁRLÁSTÓL SZÁMÍTOTT 10. HÓNAP LETELTÉIG TEHETED MEG! ÉRDEKLŐDJ ELÉRHETŐSÉGEINKEN!
Mire nem érvényes a jótállás?
Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás. Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat. Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
Mennyi időt vesz igénybe a javítás?
A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. A javításokat gyári új termék esetén minden esetben a márkaszerviz végzi, outlet termék esetén a javítást szaküzletünk végezteti. Outlet terékek esetében a javítandó készülékek el- illetve visszaszállítása a vásárló feladata. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, cseréljük a készüléket ugyanakkora értékű készülékre vagy egyéb igény esetén ráfizetéssel drágább termékre.
Bármilyen kérdés esetén keresd kollégáinkat elérhetőségeinken!