Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Konyhabútorban partnerünk:

Kiis Műhely

 

 

 
 
 



Garanciális ügyintézés

 

3 LÉPÉS A GYORS ÉS ZÖKKENŐMENTES GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉSHEZ

 

  • Győződj meg róla, hogy készüléked valóban meghibásodott!
  • Készítsd elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat!
  • Kérd kollégáink segítségét elérhetőségeinken!

 

A javítás ideje függ a terméktől és annak hibájától. A javításokat Outlet termék esetén szaküzletünk, gyári új, sértetlen termékeinket a márkaszerviz végzi. Amennyiben a hibás terméket szaküzletünkben adtad le, a szervizelési idő megnövekszik a márkaszervizbe való eljuttatás idejével. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel.

 

 

TOVÁBBI HASZNOS TUDNIVALÓK, INFORMÁCIÓK

Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján az alábbi feltételek mellett 12 hónap jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük a termékoldalon. A beszállítók, gyártók a jótállástól függetlenül változó idejű garanciát nyújtanak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék szakszervize vállalja a garancia időn belül. Műszaki cikkek esetében ez a garancia általában 12 hónap vagy több, egyes gyártók pedig több éves garanciát is vállalnak.

 

Mit kell tudni a jótállási jegyről?

Jótállási igényedet a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheted. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg! Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

 

Mettől meddig érvényes a jótállás?

A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik, ettől számítva 12 hónapig érvényes outlet termék esetén, míg gyári új terméknél ez min. 1 év, de 2 vagy akár 5 év is lehet. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik. Csere esetén a jótállás újra kezdődik.

LEHETŐSÉG VAN A GARANCIA MEGHOSSZABBÍTÁSÁRA 2,3,4 VAGY 5 ÉV IDŐTARTAMIG! EZT AZONBAN CSAK A VÁSÁRLÁSTÓL SZÁMÍTOTT 10. HÓNAP LETELTÉIG TEHETED MEG! ÉRDEKLŐDJ ELÉRHETŐSÉGEINKEN!

 

Mire nem érvényes a jótállás?

Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás. Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat. Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.

A garancia tv-k esetében nem vonatkozik pixelhibára, pixelcsíkozódásra, sávosodásra, homályosodásra illetve foltosodásra. A tv-hez adott távurányítókra a garancia fél év. Akkumulátorral rendelkező termékek esetén az akkumulátorra fél év, a termék egyéb részeire 1 év garancia vonatkozik. Háztartási gépek esetében a meghibásodásokból fakadó károkért felelősséget nem tudunk vállalni.
 

 

Mennyi időt vesz igénybe a javítás?

A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. A javításokat gyári új termék esetén minden esetben a márkaszerviz végzi, outlet termék esetén a javítást szaküzletünk végezteti. Outlet terékek esetében a javítandó készülékek el- illetve visszaszállítása a vásárló feladata. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, cseréljük a készüléket ugyanakkora értékű készülékre vagy egyéb igény esetén ráfizetéssel drágább termékre.

 

Bármilyen kérdés esetén keresd kollégáinkat elérhetőségeinken!

 

YTY1NDU